16 Mayıs 2009 Cumartesi

SİYAH

Şu insan denen şey çok garip bir mahluk. Bir yandan sürekli deli gibi alışıyoruz, bir yandan hala, bıkmadan usanmadan şaşırabiliyoruz.

Beklentisiz hayat,mümkün değil. O zaman işin rengi değişir. Çünkü o zaman, herşey gerçekten korkunçlaşır. Beni hayata bağlayan, umut, iyimserlik.

Belki bir türlü bakmaktan vazgeçemediğim o narsizm aynalarımı kırmam gerek artık. Ama ben, herkese o aynadan bakıyorum ya...

Bir çember var, üzerinde de iki nokta.Birinde ben varım. Sanki, hep o diğer noktayı yakalamaya çalışıyorum, lakin aramızdaki mesafe hep sabit... Zaman değişiyor(belki de bana öyle geliyor), kişiler değişiyor(buna eminim),senaryo değişiyor(tartışılır), ama hep aynı son.

Ben artık çok sıkıldım.

2 yorum:

  1. Abla seni şu hayatta bu kadar çok üzen şey ne tam olarak bilemiyorum ama bu işin yarını yok. sadece bugün var ne yaptıysan ne ettiysen hepsi bugün içindi. bugünden yarına bırakabildiğimiz tek şey hatıralarımız. bende istemiyorum artık yarına kötü hatıralar bırakayım. her şeyin yakasını bıraktım. sadece eğlenip günümü gün etmeye çalışıyorum. Seni takip ediyorum çünkü deneğimlerinden yararlanmak istiyorum. İnsan deneğimle sadece yaşadığı kadar öğreniyor ama başkalarınında deneğimleriyle daha fazla şey öğreniyor. Yazılarını büyük bir umutla bekliyorum.

    ps:uzaktan bakınca eğlenceli gibisin, ama yanlızlıktan sıkılmış gibi de bir havan var. Seni birazcık araştırdım netten başaralı biri olduğundan şüphem yok çok kısa bir zaman sonra idollerim içinde yerini alacak gibi duruyorsun:)

    YanıtlaSil
  2. Birkancım çok teşekkür ederim. İnan bana bir şeylerin bizi üzmemesi için, onu önemsemememiz gerekir. Ancak değer verdiğin bir şeyler seni hayal kırıklığına uğratırsa, bu son kaçınılmazdır. Hayata sıkı bağların olmazsa, hiçbir şeye değer vermezsen, evet, gerçekten üzülmezsin ancak, inan o zaman hiçbir şey yaşamamışsın demektir. Hayattan alacağın en büyük keyif, umut ettiklerinin gerçekleşmesidir. Ne kadar çok hedefe varırsan, o oranda mutlu olursun. Çünkü o oranda başarırsın. Kaybettiklerine gelince... Hayat çok kısa Birkan, bir şeylerle vakit kaybettiğini görmektir seni asıl üzen. Hayatta en büyük amacımız mutlu olmaktan ziyade, isabetli kararlar almak ve sonunda yanılmamaktır. Evet bugün sıkıcıyım :)

    YanıtlaSil