25 Mayıs 2009 Pazartesi

ANTALYA 1. BACHATA FESTİVALİ

Profesyonel değilim ama, dans; her ne kadar burada bahsetmesem de, özellikle Ankara'dayken vakit ayırdığım, çok keyif aldığım şeylerden biriydi. Cumartesi gecesi, Antalya 1. Bachata Festivali; Antalya Aydın Beach Park'taKi Nirvana Beach Club'ta gerçekleştirildi. Ben de oradaydım doğal olarak :)
Ankara, İstanbul, İzmir, Bodrum ve Antalya'dan katılım vardı. Bütün akşam, salsa ve bachata çaldılar. Gündüz yapılan yarışmalara yetişemedim, ama sırf gece performanslarını izlemek bile çok keyifliydi. Tabii bir de dans etmek...Çok özlemişim.
Önümüzdeki hafta ise Salsa Festivali var, yerini ve saatini henüz öğrenemedim. Ancak orada olmak için dayanılmaz bir istek duyuyorum.
Bachata nedir diyenler için güzel bir örnek, Aventura-Cuando Volveras ya da Aventura-Obsession. Dinleyin derim.
p.s: Ne akla hizmet fotoğraf çekmedim bilmiyorum. O kadar keyifliydim ki, aklıma bile gelmedi sanırım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder