23 Mayıs 2009 Cumartesi

Donna ve the Water Music'e.Mektuplarına hala cevap yazmadıklarıma

Side'ye taşındığımdan beri, hiç yeni kitap almamıştım. Buraya getirdiklerimi de bitirince, sıcakta maket boyaları fırçaya daha çabuk yapışıp kurumaya başlayınca, internet başında geçirdiğim her an vicdan azabını kalbimin derinliklerinde hissetmekteyken giderek, artık yeni kitaplara yelken açmanın vaktidir dedim ve nehir kıyısındaki o kitapçıya gittim. Sayfalarını çılgın rüzgarların çevirdiği cesur kahramanlı kitapları özlüyorum ben en çok. Ama onlar çocukluğumda kaldı. Hemen aklıma gelen birkaç tanesi; mercan adası, pembe yunus, ıssız ada, iki yıl okul tatili... Robinson Crusoe'yu saymama gerek yoktur sanırım. Çocukken denizle ilgili kitaplara inanılmaz meraklıydım. Hatta hala söylerim, erkek olsam yapacağım tek iş gemi kaptanlığı olurdu. Hem de öyle lüks gemiler filan değil istediğim. Aksine, salaş, boyaları dökülmüş, tahtaları gıcırdayan bir gemide miçoluktan başlayıp kaptanlığa terfi etmek benim için en büyük mutluluk olurdu sanırım. Şimdi yaptığım işle kıyaslayınca, Tanrım, ne korkunç diyorum içimden...
Neyse ne diyordum, kitapçıya gittim. Kitapçıdaki çocuk hemen E*lif Ş*afak'ın A*şk'ını dayadı burnuma. Tamam okuyacağım ama önce popülaritesinin geçmesi lazım. Hande Altaylı'nın Maraz'ını istiyordum, kalmamış, yenisi de henüz gelmemiş... Sonunda Kürşat Başar'ın Başucumda Müzik'ini ve Tom Robbins'in Parfümün Dansı'nı aldım. Kürşat Başar'dan başladım, ancak bitiremedim. Çünkü Kaymak kitabımı yedi. Aynı gün güneş gözlüğümü de yedi ama, inan ona hiç kızmadım. Kitabı yemesine çok sinirlendim. Çaresiz, Parfümün Dansı'na başladım. Ama Başucumda Müzik'in yenisini almalıyım. Merak peşimi bırakmıyor.

2 yorum:

  1. Sanırım kaymak golden retriever ailesinden geliyor :) artık kızıp kızmamak sizin elinizde fakat benim kitabı yese hele gözlük fiyatlarını yeni öğrendim (150 tl 'den başlıyor) onu da yese, büyük bir ihtimalle ona kızak çektirirdim(sahilde turistik bir gezi mesela) ya da çocukların at yerine kaymağa binmelerini sağlardım. hem yediklerini eritirdi hem de yediğinin parasını geri kazanırdı. Kahretsin çok caniyim:)

    YanıtlaSil
  2. Muhtemelen üstüne binen çocukların da terlik teklerini yiyeceğinden, ben zararlı çıkarım.Bırak böyle kalsın. Varsın sadece benim terliklerimi yesin.

    YanıtlaSil