21 Nisan 2009 Salı

HAYAT BAZEN DAHA GÜZEL


Hava süper. İşteyim ama sızlanmıyorum, nasıl olsa akşam yine deniz kenarındayım. Dün kötü bir gündü, her açıdan. Gittim deniz kıyısına, anlattım derdimi suya. Aldı götürdü. Bir de tatlı esinti çıktı ki...

Denize doğru gel, gel... Rüzgar esince yel yel...

Güneşin batışını izlerken, yüzüm güneşe dönük, rüzgarda savrulan saçlarım, içime işleyen ılıklık, ayaklarımı yıkayan tuzlu su ve bastıkça çıtırdayan deniz kabukları... Can sıkıntısı diye bir şey barınamaz insanın içinde.

Yine yapacak çok işim var; çevirmem gereken onlarca sayfa makale, gelecek misafirlerime hazırlık... Keyifli bir telaş içindeyim anlayacağın.


P.S: Dalış okulu araştırmaktayım.

2 yorum:

  1. nerede yaşadığını bilmiyorum, lakin demre diving'i biliyorum dalış okulu olarak. bence en süperi. aklında olsun.

    YanıtlaSil
  2. Side'de yaşıyorum sevgili silgi. Benim burada bulduğum bir tek Side Diving School var,Demre nerede acaba?

    YanıtlaSil