21 Temmuz 2010 Çarşamba

BEN... AH KÜÇÜK BEN...

Ev yapımı denemeler dir her zaman tercihim. Sıcacık, tazecik, yüreğimden henüz kopup parmaklarımdan sayfalara akıvermiş, öylesine, benden taşmış, beni aşmış... Altında boğulmaktan korkup, yatağını sayfalara verdiğim coşkun gönül ırmaklarım, benim yazılarım...

Lakin bugün var bir alıntım, beni en iyi anlattığına inandığım...

bir yumak sarar gibi geçtim acılardan

bir kilit yüreğimdebir demir kapı

kuş uçmaz kervan geçmez bir yerlerdeyim

belki de aşk dediğin böyle olmalı

bir yumak sarar gibi geçtim acılardan

bir kilit yüreğimdebir demir kapı

kuş uçmaz kervan geçmez bir yerlerdeyim

belki de aşk dediğin erişilmez olmalı

ben imkansız aşklar için yaratılmışım

ne kavuşmayı bilirim ne unutmayı

kayboldum kuytusunda yalnızlıkların

yaşadım en karasını sevdaların

sensizlik bir ok gibi canıma saplanmalı

coşmalı yanardağlar kasırgalar kopmalı

aşkın bir zehir gibi kanımda dolaşmalı

elbette aşk dediğin böyle olmalı

ben imkansız aşklar için yaratılmışım

ne kavuşmayı bilirim ne unutmayı

kayboldum kuytusunda yalnızlıkların

yaşadım en karasını sevdaların

1 yorum:

  1. çok güzel bir şiirmiş, asker olduğumdan mıdır bilemiyorum. bu aralar bi türkü ezberleme bi şiir yazma merakı var anlatamam :). defterim bayaa doldu sayılır. gece nöbetlerinde yavuz bingöl söylüyorum. sanırım geri döndüğümde aile içi eğlencelerde ben şarkılar söyleyip şiirler okuyacağım. Askerliğe artık osmaniye de devam ediyorum. az biraz arkadaş sıkıntısı çekiyorum. kendimden yaşça büyük insanlarla takılabiliyorum. yazıcı oldum derdim tasam büyük, sivil hayttan bir çok alışkanlığımı değiştirmek zorunda kaldım. Konuşacak dertleşecek birilerini arıyorum sürekli, p.tesi günü iskenduruna gidiyoru, kalbimde ki ritim bozukluğunu göstereceğim. Konuştum rahatladım :D

    Birkan AYDIN

    YanıtlaSil