22 Haziran 2009 Pazartesi

BİR EVLİLİK NASIL KURTULUR?

Üyesi olduğum mesleki bir forum sitesi var, her sabah işe geldiğimde bir göz atarım kahvemi içerken. Mesleki konular kadar; günlük hayat, kültür, edebiyat, siyasete yönelik konularda da herkes fikrini paylaşır naçizane.
Bu sabah açtığımda; son yazılan başlık bölümünde okudum: Bir Evlilik Nasıl Kurtulur?
Kahvemi döküyordum az kalsın.
Bir evlilik neden kurtarılsın? Dahası, neden kurtarılmaya ihtiyacı olsun? Yüzme bilmeyen adam mı bu can simidi atıyorsun?
Ben hayatımda böyle saçma şey duymadım.
Evlilik kavramı çok kutsal, çok mahrem. Ancak ben, insanların birbirine iplerle bağlanamayacağını düşünüyorum. Bir insanın size tahammülü kalmadıysa, bırakın gitsin. Hatta lütfen gitsin, bir dakika durmasın.
Ama çocuklar, ama aile bütünlüğü vs vs...
Eminim, dünya üzerinde hiçbir insan yoktur ki, boşanma kararı aldığında çocuğunu düşünmesin. O insan gidiyorsa, o çocuğu, sizi ve daha bir çok şeyi gerçekten gözden çıkarmıştır. Kimseyi zorla yanınızda tutamazsınız. Onun için, evliliğinizi filan kurtarmayın, bırakın batıyorsa batsın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder